خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


برگزاری عزاداری خیابانی 21 رمضان

امروز عصر هیأتهای حسینی شهر بخشایش و مداحان اهل بیت به مناسبت ۲۱ رمضان روز شهادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) عزاداری خیابانی برگزار کردند.



+ نوشته شده در شنبه 28 تير 1393برچسب:21 رمضان , شهادت حضرت علی (ع) , عزاداری خیابانی 21 رمضان, ساعت 23:32 توسط نادر بخشایشی |

محفل انس با قرآن در مسجد امام زمان (عج)

به مناسبت ماه مبارک رمضان و بخصوص ولادت باسعادت دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن با حضور قاریان نوجوان در مسجد امام زمان (عج) شهر بخشایش برگزار شد. همچنین برنامه مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز با حضور شاعران و مداحان اهل بیت، آقایان قدیر آقازاده و کربلایی ایوب روزبه اجرا شد و گروه سرود پایگاه شهید بهشتی نیز سرودی را در وصف امام حسن مجتبی (ع) اجرا کردند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر فراهی جوایزی را به گروه سرود اعطا نمودند و به ۵ نفر دیگر از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی نیز جوایزی به قید قرعه اعطا شد و با پذیرایی شیرینی از شرکت کنندگان مراسم به پایان رسید.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 تير 1393برچسب:محفل انس با قرآن ، شبی با قرآن ، مسجد امام زمان ، مولودی خوانی امام حسن مجتبی (ع), ساعت 22:4 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری ضیافت ماه رمضان

مرکز نیکوکاری شهر بخشایش به مناسبت ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و به تأسی از آن حضرت ضیافتی را در مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر بخشایش برگزار کرد و تعدادی از همشهریانمان را میهمان سفره افطار نمود.

در این برنامه افطاری که به همت مرکز نیکوکاری شهر بخشایش ترتیب داده شده بود، فرماندار، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی شهر، رئیس بنیاد شهید شهرستان آقای عباس زاده، رئیس  و اعضای کمیته امداد شهرستان، شهروندان بخشایشی و روستاهای جانقور و شیخ رجب حضور داشتند و به صرف افطار دعوت شده بودند.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 تير 1393برچسب:ضیافت ماه رمضان ، مرکز نیکوکاری بخشایش ، ولادت امام حسن مجتبی (ع), ساعت 21:59 توسط نادر بخشایشی |

پیشرفت فیزیکی مدرسه 10 کلاسه نعمتلو



+ نوشته شده در شنبه 21 تير 1393برچسب:مدرسه 10 کلاسه بخشایش , مدرسه 10 کلاسه محله نعمتلو , ساخت مدرسه 10 کلاسه, ساعت 4:56 توسط نادر بخشایشی |

توزیع خرما توسط مرکز نیکوکاری شهر بخشایش

 

امروز مرکز نیکوکاری شهر بخشایش به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان اقدام به توزیع خرما بین مددجویان و خانواده های تحت حمایت این مرکز نمود.

 

 

 

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:رمضان , مرکز نیکوکاری شهر بخشایش , توزیع خرما بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی توسط مرکز نیکوکاری بخشایش, ساعت 16:58 توسط نادر بخشایشی |

توزیع مواد غذایی بین نیازمندان شهر بخشایش

مرکز نیکوکاری شهر بخشایش با مشارکت آقای حمید رضا عقیقی بخشایشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و به تاسی از مولایمان حضرت علی (ع) طرح همیان مولا را با هدف احیای شب گردیهای آن حضرت به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام اجرا می کند.

 

 

با توجه به سنت حسنه ای که همه ساله در ماه مبارک رمضان توسط خیری به نام حمید رضا عقیقی فرزند مرحوم دکتر عقیقی بخشایشی در شهر بخشایش صورت می پذیرد، رمضان امسال نیز با همکاری مرکز نیکوکاری شهر بخشایش و با حضور خود آقای حمیدرضا عقیقی، بسته های همیان مولا شامل گوشت گرم، خرما، برنج و روغن به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین مددجویان و افراد کم بضاعت به عنوان افطاریه توزیع گردید.



+ نوشته شده در سه شنبه 17 تير 1393برچسب:حمیدرضا عقیقی ، ماه رمضان ، همیان مولا ، مرکز نیکوکاری شهر بخشایش ، مرکز نیکوکاری بخشایش, ساعت 19:6 توسط نادر بخشایشی |

بازدید کارشناسان استانی از کتابخانه فاطمیه بخشایش

روز شنبه آقای «میرزایی» کارشناس امور انجمن ها و سرکار خانم «ابوطالبی» کارشناس امور مشارکتها و شهرداری ها به همراه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هریس خانم «عابدی» از کتابخانه فاطمیه شهر بخشایش و فعالیت های آن بازدید کردند.

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:کتابخانه فاطمیه بخشایش , کتابخانه عمومی بخشایش , بازدید کارشناسان استانی از کتابخانه فاطمیه بخشایش, ساعت 3:6 توسط نادر بخشایشی |

بازسازی دیوار سالن ورزشی بخشایش

زلزله مرداد ماه سال ۱۳۹۱ شوک عظیمی بر اذهان مردم وارد نموده که آثار باقی مانده از آن هنوز هم خاطرات چادر نشینی ها و دلهره آن روزها را تداعی می نماید.

درست است که این زلزله تلفات جانی کمتری داشته ، اما شدت تخریب آن در زیر ساختها و منازل مسکونی بیشتر از زلزله بم بوده است.

یکی از اماکنی که در زلزله اخیر آسیب جدی متحمل شده سالن ورزشی شهدای شهر بخشایش بود ، که به همت و تلاش شورای شهر و عنایت مسئولین محترم ، کار مرمت و بازسازی آن آغاز گردیده.

امید است سایر مشکلات شهر نیز با پشتکار همیشگی شورا و دعای خیر اهالی مرتفع گردد.



+ نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1393برچسب:زلزله , سالن ورزشی شهدای شهر بخشایش , بازسازی دیوار سالن ورزشی شهدای شهر بخشایش, ساعت 22:25 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب