خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


جدول کشی خیابان شهید باکری

گزارش تصویری از جدول کشی ضلع جنوبی خیابان شهید باکری



+ نوشته شده در چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:بخشایش ، جدول کشی خیابان شهید باکری ، شهرداری بخشایش, ساعت 22:27 توسط نادر بخشایشی |

زلزله در بخشایش

امروز صبح ساعت ۱۰:۲۲:۴۰ زمین لرزه ای به بزرگی ۳٫۸ درجه در مقیاس ریشتر شهر بخشایش و منطقه هریس را لرزاند. مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک کشور جزئیات این زمین لرزه را اینگونه ثبت کرده است:

بزرگی زلزله:

۳.۸

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۳۸.۳۴ شمالی و ۴۶.۹۷ شرقی
عمق: ۸ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۳.۴۸+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی
۳.۳۳+/-  کیلومتر  در جهت شرقی – غربی
منطقه:

استان آذربایجان شرقی

فاصله‌ها:

۱۶ کیلومتری هریس، آذربایجان شرقی
۱۷ کیلومتری اهر، آذربایجان شرقی
۲۴ کیلومتری بخشایش، آذربایجان شرقی

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

عکس ماهواره‌ای منطقه (توسط Google maps)


+ نوشته شده در چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:زلزله ، زمین لرزه, ساعت 20:19 توسط نادر بخشایشی |

تصادف در سه راه ورودی بخشایش

امروز ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه در یک سانحه رانندگی دو دستگاه ماشین که یکی پراید و دیگری نیسان بودند، به طور شاخ به شاخ باهم برخورد کردند. محل سانحه سه راهی ورودی بخشایش و جلوی پاسگاه انتظامی بود و علت تصادف بی توجهی راننده نیسان و رانندگی در جهت خلاف و در راه پراید بود. خوشبختانه این تصادف خسارت جانی دربر نداشت.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:تصادف , سانحه رانندگی, ساعت 13:53 توسط نادر بخشایشی |

اطلاعیه



+ نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393برچسب:کتابخانه عمومی بخشایش , کتابخانه , کتابخانه فاطمیه بخشایش, ساعت 23:15 توسط نادر بخشایشی |

,

به مناسبت هفته دولت ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه جلسه بررسی مشکلات شهر بخشایش با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان هریس، شهردار، شورای اسلامی و مردم شهر بخشایش در سالن اجتماعات شهرداری بخشایش برگزار گردید.

Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-2

در ابتدای این جلسه علیرضا فراهی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بخشایش به تببین مشکلات شهر بخشایش پرداخت و بیان کردند که مشکل آب شرب شهر بخشایش که مدت دوماه است این شهر با آن دست و پنجه نرم می کند هنوز باقیست. فراهی در ادامه به نقش راه ها در توسعه شهری اشاره کردند و افزودند راه های ارتباطی بخشایش نیاز به بازسازی و رسیدگی مسئولین ذیربط را داراست و در ادامه به مشکل درمانگاه شهر بخشایش اشاره کرده و گفتند که درمانگاه شهر بخشایش که ارائه خدمات آن به ۱۲۰۰۰ نفر است متاسفانه دچار مشکل بزرگی است که نبود پزشک به تعداد  کافی و شبانه روزی نبودن آن می باشد. فراهی در ادامه از رئیس آموزش و پرورش شهرستان و رئیس اداره برق شهرستان به خاطر توجه کافی به مشکلات شهر بخشایش تقدیر و تشکر نمود.

Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-1 Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-4

بعد از سخنان فراهی ، امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت از نقش برجسته دینی شهر بخشایش در منطقه یاد کرده و افزودند، شهر بخشایش مهد عالمان دینی بزرگی هست که همواره در سراسر کشور و منطقه زبان زد خاص و عام می باشد.

Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-3 Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-6

بعد از سخنان امام جمعه شهرستان هریس فرماندار این شهرستان از صبر مردم شهر بخشایش بخاطر مشکلات آب شرب تقدیر نمودند و افزودند که این مشکل بعد از طی جلسات مختلف بزودی حل خواهد گردید.

Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-5 Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-7

در پایان این جلسه کلیه مسئولین به زیارت قبور مطهر شهدای شهر بخشایش رفتند و با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره آنان را درهفته دولت گرامی داشتند.

Jalaseye-Barrasie-Moshkelat-8



+ نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393برچسب:بخشایش , بررسی مشکلات شهر بخشایش , جلسه بررسی مشکلات شهر بخشایش , جلسه شورای اداری, ساعت 23:15 توسط نادر بخشایشی |

عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

دیروز عصر به مناسبت شهادت ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) هیئت زنجیر زنی حضرت رقیه (س) عزاداری خیابانی برگزار کردند.



+ نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393برچسب:شهادت امام جعفر صادق (ع) ، عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع), ساعت 18:24 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب