خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


راهپیمایی روز قدس



+ نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392برچسب:قدس , روز قدس , راهپیمایی روز قدس در بخشایش, ساعت 13:13 توسط نادر بخشایشی |

عزاداری در 21 رمضان روز شهادت حضرت علی (ع)

 



+ نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:21 رمضان , شهادت حضرت علی (ع) , عزاداری در روز شهادت حضرت علی , ساعت 20:25 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری جلسه حوزه علمیه شهر بخشایش

 

جلسه حوزه علمیه شهر بخشایش به منظور تشکیل هیات موسس با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،فضلای روحانی و طلبه بخشایش، معتمدین،  اعضای شورای اسلامی و کامکار واقف زمین حوزه در خصوص تشکیل هیات موسسه حوزه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) در دفتر امام جمعه محترم شهرستان هریس برگزار گردید.
 حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین  احمدی امام جمعه هریس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدام افراد حاضر و خیر متولی امر در تأسیس حوزه علمیه به تبیین جایگاه حوزه علمیه در جامعه و نقش آن در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی  پرداخت.
وی سرپرست اداره تبلیغات را عضوی از هیات موسس دانست و گفت بقیه اعضا باید از  اهالی شهر بخشایش باشد.
احمدی یک نفر را به عنوان نماینده هیات موسس ضروری  دانسته و افزودیک نفر را باید به عنوان  نماینده هیات موسس جهت انجام کارهای اداری از بین اعضای هیات موسس انتخاب گردد.
مشاور استاندار  آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یک سوم هزینه حوزه علمیه باید از طریق وجوهات دینی و شرعی و موقوفات و خیرین تامین شود.
احمدی با تأکید بر لزوم تبیین جایگاه وقف، خاطرنشان کرد: روحانیان باید با ترویج فرهنگ وقف، مردم را به این امر مهم تشویق کنند.
وی تصریح کرد: کسانی که موقوفات در اختیار آنها است، باید درآمد موقوفات را براساس نیت واقف هزینه کنند.
احمدی گفت:طلبه ها در حوزه های علمیه نباید دغدغه ای به جز درس داشته باشند و تمامی امکانات رفاهی  برای طلبه ها باید در حوزه علمیه وجود داشته باشد.
امام جمعه هریس افزود :شماره حسابی در بانک بخشایش در نظر گرفته شود تا خیرین وجوهات نقدی خود را واریز کنند.
وی همکاری اعضا شورا و هیات موسس را برای پیشبرد اهداف حوزه علمیه لازم و ضروری دانست.



+ نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:حوزه علمیه , حوزه علمیه بخشایش , جلسه حوزه علمیه بخشایش, ساعت 21:31 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب